Praktische informatie

Praktische Informatie

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn hebben wij voor u de volgende informatie bij elkaar gezet.


Vrijblijvend Huid Advies gesprek:

U kunt bij ons altijd een vrijblijvend en kosteloos advies gesprek inplannen. Naar aanleiding van het intake gesprek zullen wij uw huid met de loupelamp bekijken. Hieruit volgt een huidadvies en een behandeladvies dat wij uitgebreid met u zullen bespreken.


Online uw afspraak inplannen:

Op ons online reserveringssysteem kunt u direct in de Gaaf by Janka agenda de afspraak inplannen.


Tijdsplanning:

Ons streven is om u in een ontspannen sfeer de behandeling te laten ondergaan. Wij vragen u daarom 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn. U kunt in de ontvangstruimte plaatsnemen. Wanneer het voorkomt dat u toch te laat zou komen, dan zullen wij u, gezien onze agendaplanning, behandelen tot de afgesproken tijd. Tenzij u 15 minuten te laat bent, dan vervalt de afspraak


Verhindering:

Bij Gaaf by Janka vinden alle behandelingen op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning.


Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijding annuleren of als de klant zonder bericht niet op de afspraak verschijnt is onze behandelruimte leeg en onze tijd verloren.


Hiervoor zijn we genoodzaakt om u 50% van de door u geplande behandeling in rekening te brengen.


Gratis consulten en intakes zijn alleen gratis wanneer u de gemaakte afspraak nakomt. Wanneer deze consulten of intakes niet tijdig worden verzet dan wel geannuleerd of bij niet verschijnen op de afspraak wordt €25,- bij u in rekening gebracht.


Betalingsmogelijkheden:

U kunt bij ons zowel met contant of per pin betalen. De prijs van het totaal kuurbehandelingen worden in principe bij de eerste behandeling voldaan.


Tevreden:

Wij streven naar tevreden klanten! Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij beter op uw wensen en behoeften kunnen ingaan. Samen komen tot een optimaal resultaat is ons doel!


Referentie:

Tevreden over onze behandelingen en diensten? Vertel het door! Wij stellen het zeer op prijs als u een referentie wilt achterlaten op onze website of facebook. Onze dank hiervoor!


Hoewel wij er alles aan doen om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.

Ook als een door u aangekocht product niet bevalt horen wij dat graag. Wij kunnen dan eventueel een oplossing voor u zoeken met een andere product.


Allergie:

Indien er sprake is van een allergische reactie van een product voor thuis, kunt u met uw product terug komen en zullen we samen kijken welk ander product geschikt is voor uw huid.


Scholing en Training:

Als specialist blijf ik altijd op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen in de branche. Ik volg meerdere malen per jaar trainingen en workshops om onze kennis up to date te houden, en lees maandelijks drie verschillende vakbladen.


Producten retourneren:

Ruilen van een bij ons aangekocht product is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen zeven dagen. Afgeprijsde producten als ook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.


Privacy:

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy: de AVG. Uw gegevens staan bij ons in beveiligde systemen. Met de leveranciers van deze systemen hebben we Verwerkersovereenkomsten afgesloten. Daarmee is volstrekt duidelijk wie waar voor verantwoordelijk is. Uw gegevens zijn veilig opgeslagen, worden niet doorgegeven, verkocht of ter beschikking gesteld aan derden. Gegevens worden louter gebruikt voor onze dienstverlening en om onze nieuwsbrief toe te zenden. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar info@gaafbyjanka.nl


Hygiëne:

Hygiëne is bij Gaaf by Janka een belangrijk item. We zijn aangesloten bij de ANBOS en werken volgens de HAM-codes. We werken met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten in de ultrasoon en desinfectievloeistof, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.


Contra-Indicaties:

Gezondheid van al onze klanten en specialistes zijn erg belangrijk. Daarom kunt u in geval van onderstaande contra-indicaties niet behandeld worden en zijn we genoodzaakt uw afspraak te verzetten:

  • besmettelijke (huid)ziekten
  • griep of ernstige verkoudheid
  • koorts en/of koortslip in het blaasjes stadium


Share by: